Alertă de securitate: Abonații Digi România, vizați de tentative de fraudă

Digi România avertizează clienții cu privire la o serie de campanii frauduloase care exploatează abuziv numele și identitatea vizuală a companiei pentru a înșela utilizatorii. Începând din 15 mai, au fost detectate multiple tentative de phishing ce vizează clienții Digi.

Potrivit unui comunicat oficial transmis clienților, atacatorii trimit e-mailuri frauduloase care pretind a fi din partea Digi România, utilizând identitatea vizuală a companiei pentru a părea autentice. În aceste mesaje, clienții sunt încurajați să furnizeze detalii personale și financiare sub pretextul unor rambursări de plăți.

Important de știut:

1. Detalii false de rambursare: DIGI nu solicită niciodată detaliile cardului bancar pentru rambursarea plăților! O cerere de acest fel reprezintă o încercare de fraudă.

2. Identitatea vizuală: E-mailurile frauduloase imită identitatea noastră vizuală.

Cum să te protejezi:

Verifică expeditorul! Fii atent la adresa de e-mail de la care primești mesajele.

Nu oferi date personale! Nu răspunde cererilor suspecte și nu introduce date financiare sau cu caracter personal pe site-uri nelegitime.

Raportează tentativele! Dacă primești un e-mail suspect, raportează-l imediat echipei noastre de suport.

Fii vigilent și asigură-te că deschizi doar e-mailurile primite de la surse de încredere și protejează-ți datele personale!”, se menționează în comunicat.

Pentru a raporta tentative de fraudă sau pentru a solicita asistență, clienții pot contacta echipa de suport Digi România prin intermediul canalelor oficiale disponibile pe site-ul companiei.

Spread the love

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *